Saturday, February 15, 2020

Wracam po raz kolejny!



Nigdy nie sądziłam, że jeszcze to napiszę. Uważałam, że mój blog to od kilku lat zamknięty temat, ale coraz bardziej zaczęłam za nim tęsknić. W końcu to tutaj wszystko się zaczęło. Minęło tyle lat a ja dalej popełniam błędy i nie wiem gdzie stawiać przecinki, taki zawód, haha. Wracam, mimo że blog już nie jest tak popularny jak był kiedyś, uznałam że fajnie będzie się tu jeszcze odezwać i nie marnować tylu zdjęć z sesji! A jak tam u was, żyje tu ktokolwiek?





3 comments:

  1. Super, że wróciłaś. Mam nadzieję, że zagościsz tu jak najdłużej :) Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  2. OOO Jak fajnie że wróciłaś trochę jestem w szoku ale mam nadzieję że zostaniesz na dłużej
    by-tala.blogpot.com

    ReplyDelete
  3. Ja też wróciłam do blogowania po spore przerwie ;)
    Fajnie że jesteś ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete

Have a nice Day Sweety!♥